Sklad – Nákup
S IS PREMIER můžete automaticky objednávat zásoby podle stavu na skladech, stavu rezervací a objednávek, či dle nastavení limitů maximálních a minimálních zásob. Vše je plně automatizované s možnostmi rychlých kontrol. Vše je doplněno poptávkami a realizací nevýhodnější poptávky. Jednoduchost a propracovanost systému vytváří podmínky pro rychlou a spolehlivou práci při nákupu. Pro elektronickou komunikaci s partnery můžete využít formátu EDI.
- Automatizované objednávání podle nedostatků zásob a nastavení limitů na kartách (min., max., ideál).
- Nabízí elektronickou komunikaci s běžnými systémy – EDI, ISDOC, napojení na Eshopy.
- Elektronické schvalování objednávek a interních žádanek (Work-flow).
- Automaticky nabízí nejlepší dodavatele dle ceny, dle termínu dodání.
- Plná podpora cizích měn.
- Výběr nejlepšího dodavatele dle historie nákupů a přiřazených dodavatelů.
- Automatizovaný návrhář limitů na kartách dle obrátkovosti zásob.
Nákup zboží
- Možnost zpětných změn v příjemkách, rozpouštění doprovodných nákladů do příjemky.
- Provázanost příjemek na přijaté faktury – program kontroluje rozdíly mezi PF a příjemkou.
- Tisk štítků a EAN kódů na skladové karty.
- Přijímání dle objednávek pomocí čtečky a terminálu.
A další pokročilé funkce.
Přehledy k nákupu
V PREMIERU můžete nalézt kromě standardních přehledů o nákupech, rozborů dodavatelů a jejich cen, také nadstandardní rozbory špatných nákupů, obrátkovost zboží, vývoj nákupních cen a další užitečné reporty pro řízení skladů.
- Detailní rozbory zůstatků a obrátkovosti zásob, přehled otevřených objednávek u dodavatelů, podrobná analýza nákupů.
- Marketingové rozbory kategorií prodejnosti.
- Přehled obrátkovosti zásob.
- Ukládání historie definovaných přehledů.
PREMIER používá více než 4800 firem
4803
klientů, firem a společností
20024
uživatelů nebo licencí
26
let vývoje společnosti
402
klientů Outsourcingu