Pro koho je aplikace PREMIER Ai určena?
Je určena pro všechny uživatele programu PREMIER, kteří chtějí uspořit čas a finance, digitalizovat svá data, zbavit se ručního přepisování dokladů, a především pro účetní firmy. Zkrátka pro všechny, kteří si chtějí výrazně usnadnit práci.
Co je hlavní výhodou?
Ai je jako jediná aplikace pro digitalizaci integrovaná přímo v informačním systému PREMIER, a tudíž odpadají komplikace s komunikací s třetí stranou. Ai je náš vlastní produkt a my zodpovídáme za jeho kvalitu a máme pod kontrolou jeho vývoj.
Kolik mi uspoří času?
Aplikace prokazatelně uspoří 50 až 60 % času při pořizování a archivaci účetních dokladů.
Jak si můžu PREMIER Ai vyzkoušet?
Aplikaci má dostupnou každý uživatel informačního systému PREMIER. Stačí kliknout na ikonu „A“ a můžete vytěžovat.
Kolik uživatelů a účetnictvích jednotek můžu provozovat na licenci k modulu Ai?
V ceně zakoupené licence k modulu PREMIER Ai je neomezený počet uživatelů a účetních jednotek v rozsahu zakoupené licence. Nejen tato bezkonkurenční výhoda nás staví na pozici cenově nejvýhodnějšího řešení pro vytěžování dokladů.
Jak náročná je implementace?
PREMIER Ai je naším vlastním řešení, tudíž nemusíte nic instalovat. Aplikace se spouští přímo v informačním systému. Náklady na zavedení a instalaci nejsou žádné.
S jakými systémy PREMIER Ai spolupracuje?
Aplikace Ai je tvořena pouze pro program PREMIER, kde je integrována. Toto spojení nabízí unikátní výhody využívání přímých funkcí informačního systému bez instalace a dalších nákladů.
Jak nahrát doklady do PREMIER Ai?
Automaticky aplikace stahuje doklady z e-mailu nebo výchozí složky, uživatel má možnost kdykoli doplnit doklady také ručně několika způsoby.
Jaké doklady aplikace PREMIER Ai zpracovává?
Vytěžovat je možné aktuálně přijaté faktury, přijaté zálohové listy a doklady k přijatým platbám. Do poloviny roku budou k dispozici vydané faktury a následně budou zapracovány i účtenky.
Obecně umí modul stahovat jakýkoliv typ dokladu s tím, že se můžete připojit k vazbám napříč celým programem PREMIER.
Máte k dispozici aplikaci pro skenování dokladů?
Máme vlastní aplikaci PS skener, pomocí které můžete odesílat e-mailem naskenované doklady nebo je přenášet přímým spojením do vašeho PC.
Jak dlouho trvá vyčtení dokladu?
U objektového PDF je to 1-2 vteřiny, v případě obrázků s využitím OCR technologie je to 5-7 sekund.
S jakými formáty umí PREMIER Ai pracovat?
Aplikace PREMIER Ai načítá doklady ve formátu pdf, docx, xlsx, jpg, jpeg, bmp.
Umí zahraniční faktury?
Aktuálně jsou vytěžovány SK faktury a částečně faktury v AJ. Další jazykové mutace budou postupně doplněny.
Co vše Ai zpracuje z e-mailu?
PREMIER Ai umí vytěžovat doklady, ukládat grafické přílohy (smlouvy, dohody apod.), a umí uložit a zobrazit tělo e-mailu.
Máte referenční firmy?
xy
Umíte digitalizovat také účtenky a vydané faktury?
Účtenky a faktury lze zasílat přímo do modulu Ai a tam je připojovat k účetním záznamům. Vytěžovat údaje z vydaných faktur a účtenek bude možné do konce roku 2023.
Jak dlouho trvá zpracování faktury?
V ideálním případě je to otázka dvou kliknutí a několika sekund. V případě obrázkových dokladů je to o něco déle.
Jaké účetní systémy podporujete?
PREMIER Ai je produkt společnosti PREMIER system, a.s., a je určen pouze pro uživatele tohoto informačního systému s přímým využitím jeho funkcí pro účtování.
Splňuje systém zákonné nároky na archivaci dokumentů?
Ano, součástí je auditní stopa. Program zaznamenává podrobně informace o účetním dokladu a jeho historii, k dispozici jsou související doklady včetně neměnného záznamu o datu pořízení dokladu.
Jaká je cena modulu PREMIER Ai?
Cena modulu PREMIER Ai je uvedena na webu: Ceník najdete zde.
Jak budou doklady fakturovány?
Měsíčně podle skutečného počtu vytěžených dokladů (to jsou ty doklady, které projdou vytěžováním a jsou zaúčtovány).
Je modul určený pro verzi SMART nebo ENTERPRISE programu PREMIER?
Modul je dostupný v obou verzích programu.