PREMIER patří mezi nejrozšířenější informační systémy pro segment menších společností a živnostníků (více než 4800 zákazníků). Především v oboru účetních společností a daňových poradců patříme mezi absolutní špičku v ČR, čehož důkazem je spokojenost a reference našich zákazníků.
Ekonomický informační systém
Chytré řešení pro malé firmy a živnostníky
Nejlepší cena/výkon
Bohatá funkční vybavenost za dostupnou cenu. Nadstandardní moduly již v základu.
Intuitivní systém
Rychlé pořizování dat, snadno dostupná data za všechna období. Specializace pro účetní společnosti.
Zákaznická podpora
Dostupná a profesionální zákaznická podpora, služby. Vlastní hostingové centrum.
100% aktuální legislativa
Garantujeme zaručené a včasné legislativní aktualizace, Připravenost vždy s předstihem.
Vyberte si moduly dle potřeby
Široká nabídka modulů a nástavbových řešení vytváří produkt schopný obsáhnout všechny procesy podnikání, od účetnictví, mezd, skladů, výroby eshopů, zakázek, CRM ad., až po např. elektronické ukládání a schvalování faktur a externích dokumentů k partnerům, včetně vytěžování.
- Výběr modulů dle individuálních potřeb.
- Možnost doplňování a rozšíření, dle růstu firmy.
- Program si můžete přizpůsobit svým potřebám.
Proč jsou naši zákazníci spokojeni?
Můžeme se pyšnit tím, že naše zákazníky získáváme převážně na základě doporučení a referencí, kterých si nesmírně vážíme. Ročně získáme více než 200 nových klientů. Nejen kvalita našich produktů, ale i téměř „rodinná“ atmosféra hrají důležitou roli.
- Rychlá a aktuální legislativa.
- Jednoduché a intuitivní ovládání.
- Nízké implementační a provozní náklady.
- Rychlá odborná pomoc při řešení problémů.
- Dlouhodobá spolupráce a věrnostní slevy.
Výhody
- Specializujeme se na účetní společnosti – extra slevy.
- Provoz v cloudu – služba PREMIER Outsourcing.
- Nízké implementační náklady, více zde.
- Propojení na jiné systémy.
PREMIER je maximálně universální a má své nezastupitelné místo ve všech oborech podnikání.
V ceně krabicového systému můžete získat profesionální nástroj pro řízení vaší společnosti, který nabízí nástroje pro řízení všech firemních oblastí.
Jinde nadstandard, u nás v základní verzi!
Naši zákazníci jsou velmi překvapeni, co vše mohou, narozdíl od konkurence, najít již v základní verzi, přičemž ve stejné cenové relaci. Příkladem je profesionální řešení mezd a personalistiky do 25 zaměstnanců a další moduly.
- Business Inteligence – reporting.
- Zakázky – komplexně celém systému.
- E-agent – zasílání přehledů na mobilní řešení.
- Kalendář.
- Mzdy do 25 zaměstnanců (veškerá podpora).
PREMIER používá více než 4800 firem
Bezkonkurenční řešení pro účetní obor. Více než 500 účetních firem využívá výhod PREMIER system. Program je určen pro malé i velké účetní firmy, daňové poradce, auditory. Informační systém je určen pro maloobchody, velkoobchody i specifické druhy prodeje. Plná podpora nákupních, distribučních a prodejních procesů zboží. Informační systém PREMIER je určen pro služby jakéhokoliv typu. Propracované řízení zakázek nabízí řešení pro stavební firmy, autoservisy, personální, realitní ad. společnosti. PREMIER system nabízí efektivní řízení výroby a technologické plánování pro malé i velké společnosti.Je určen pro jakýkoliv typ výroby. PREMIER system nabízí i komplexní řešení pro neziskový a příspěvkový sektor. Poskytujeme také bezplatné řešení pro školní výuku.Pro koho je PREMIER?
Účetní společnosti
Obchodní společnosti
Služby a servis
Výroba
Veřejná správa