Uživatelé mohou schvalovat doklady, dokumenty, vše v souladu s GDPR. Informační systém PREMIER lze propojit s dalšími systémy prostřednictvím špičkového nástroje PREMIER API.
Další řešení
API
Propojte PREMIER s jinými systémy!
API (Application Programmíng Interface) je rozhraní, které usnadňuje přístup k datům v programu PREMIER Enterprise a umožňuje programování a tvorbu aplikací s propojením na program PREMIER. API je nejmodernější možnost propojení s jinými aplikacemi, otevřená pro další vývojáře.
Základní funkce API
- Umožňuje propojení PREMIER s externími aplikacemi v obou směrech.
- Usnadňuje automatizaci procesu přenosu dat v reálném čase.
- API je komplexní – široká nabídka příkazů a funkcí.
- API je otevřené pro vývojáře včetně přehledné dokumentace.
Příklady použití
Eshop
Účetní doklady
Vytěžování faktur
Mobilní Sklad
API konektory
Jak lze využít modul API v praxi?
- ESHOP – Data pořízená v externím ESHOPU se mohou online přenášet do informačního systému a tvořit doklady – objednávky, faktury. Naopak PREMIER posílá aktuální stavy o zásobách, nových cenách, nových položkách automaticky do Eshopu.
- Vytěžování – Účetní i jiná společnost může skenováním vytěžovat faktury, účtenky, které se automaticky účtují a přenášejí do programu PREMIER.
- Mobilní prodej – Obchodník v terénu může prodávat prostřednictvím externí mobilní aplikace a data online zasílat do informačního systému PREMIER.
- Work-flow – Manažer může prostřednictvím jednoduché mobilní aplikace schvalovat přijaté faktury ad. doklady, které se pak uvolňují v programu PREMIER k dalšímu postupu k placení.
Další výhody PREMIER API
- Veškerá komunikace probíhá online a není časová prodleva.
- Aplikace třetí strany kdykoliv na požádání aktualizuje nebo zapíše potřebná data do programu PREMIER.
- Data jsou kontrolovaná a modul nedovolí zapsat nestandardní hodnoty.
- Možnost komunikovat s více účetními jednotkami podle ID_UJ v jedné instalaci.
- Zabezpečení přes HTTPS s Basic authorization podle uživatele v programu PREMIER.
- Jednoduchý nástroj pro vývojáře – přehledná dokumentace.
V případě zájmu vyberte z níže uvedených možností, případně uveďte, co požadujete, a odešlete nám poptávku. Vytvoříme vám cenovou nabídku.
PREMIER používá více než 4800 firem
Integrace
Rozšiřte možnosti programu PREMIER a propojte jej se systémy třetích stran a využijte nabízené propojení. Pakliže jste nenalezli váš software, můžeme vám takovou integraci vytvořit nebo můžete využít možnosti našeho profesionálního API rozhraní.
MOŽNOSTI INTEGRACE
Work-flow
Jaké jsou výhody Work-flow?
Aplikace Work-flow nabízí moderní řešení pro “Elektronický oběh a schvalování dokumentů”, jehož hlavním cílem je maximálně snížit “papírový” oběh dokladů, zefektivnění a zrychlení práce, centralizace dokladů na jedno místo.
- Zamezení ztráty originálního dokladu kolujícího po firmě.
- Schvalování dokladů online s uchováním skenu na jednom místě.
- Plně elektronické zpracování dokumentů.
- Výkonný nástroj pro kontrolu nákladů, např. interních nákupů.
- Úsporu času všech zúčastněných – účtárna – schvalovatelé.
Hlavní funkce Work-flow
Ve schvalování můžete schvalovat ve všech modulech (přijaté objednávky, přijaté faktury, interní žádanky ad.). Součástí schvalování je i online náhled na originální doklad a možnost využití externích DMS systémů (Sharepoint, Capsa ad.). Jakékoliv nastavení je pak variabilní, uživatelsky přizpůsobitelné.
- Emailové notifikace při přidělení schválení dokladů. Nastavení lhůty na další upozornění a upomínky při prodlení se schválením.
- Možnost schválit, vrátit doklad s žádostí o detaily, nebo zamítnutí.
- Historie schvalování na každém dokladu.
- Možnost zasahovat v průběhu schvalování – doplnění středisek a zakázek.
- Lze využít i modul pošty, pro schvalování již od „recepce”.
- Schvalování PF již na úrovni pošty, pořízení PF na základě schválené pošty.
- Propojení s DMS servery, viz. např. www.capsa.cz, Sharepoint ad.
Přizpůsobte si schvalování svým potřebám
- Možnost skenovat libovolné dokumenty a umístit je do systému elektronického schvalování.
- Hierarchické a paralelní schvalování určených osob na základě jejich práv.
- Možnosti schválení dokladu více osobami najednou.
- Další podmínky pro schválení – výše částky, zakázka, středisko, dokladová řada.
- Možnost delegování práv uživatele v případě jeho nepřítomnosti.
- Určení podmínek a práva osob pro schvalování – typ dokladu, částka na dokladu, vazba na vybranou zakázku, ad. parametry.
PREMIER používá více než 4800 firem
Vytěžování dokladů
Stop přepisování údajů z faktur
PREMIER nabízí vlastní nástroj PREMIER Ai, který umí automaticky vyčítat informace z faktur a dokladů a přináší spoustu dalších užitečných funkcí. Více informací o PREMIER Ai naleznete zde.
- Rychlejší než ruční zadávání faktur a účtenek
- Snižování nákladů, rychlejší platby, účetní reporting
- Mobilní aplikace pro snadnější zasílání faktur či účtenek
PREMIER používá více než 4800 firem
Zvířata
Modul Zvířata
Modul slouží k evidenci zvířat evidovaných jak hromadně, tak i individuálně, a to včetně jejich odpisování. Jednotlivé pohyby je možno zadávat po naplnění 6 číselníků (stáje, ocenění, zaúčtování, přeřazení, pohyby, kategorie).
Pro naplnění těchto číselníků je možno použít načtení dat z námi připravených vzorů, obsahující běžně používané druhy pohybů, kategorií apod.
Základní funkce
- Modul je provázaný s účetnictvím, pohyby a odpisy zvířat lze tedy automaticky účtovat (obdobně jako u majetku).
- Evidence karet zvířat (podle nastavení v číselníku kategorií jsou karty buď hromadné nebo individuální).
- Členění dle stájí, středisek, zakázek a doplňkových analýz.
- Na kartě je možno evidovat také evidenční údaje jako např. ušní známka, ušní známka matky, kód otce, plemen…
- Daňové a účetní odpisy – vedení daňových odpisů ve všech variantách podle platných právních předpisů (zrychlený odpis, lineární odpis, zvýšená vstupní cena apod.).
- Možnost automatického naplnění číselníků dle připravených vzorů.
- Funkce generování automatických pohybů (krmné dny, hmotnostní přírůstek, vzrůstový přírůstek).
- Možnost přeřazování zvířat z hromadné do individuální kategorie (dle číselníku přeřazení).
Další výhody pro zemědělskou výrobu v systému PREMIER
- Hospodářský rok – výhodný pro sezónnost zemědělské výroby.
- Doplňkové analýzy – kromě dvou základních (závod-středisko, zakázka) jsou zde 3 volně pojmenovatelné (např. stáj, stroj, pozemek, výkon…).
- Nedokončená výroba – automatické účtování, automatické uzavírání, sledování víceletých plodin a porostů.
- Rozpouštění režií – v tomto modulu (na záložce Zakázky) lze provádět rozpouštění správní a výrobní režie, rozpouštění hnojení, rozpouštění práce strojů.
- Rozpouštění dle měsíční nebo roční poměrové základny.
- Evidence a sledování mechanizace (opravy, spotřeba paliv, plánování údržby, servisní prohlídky…).
- Mostní váha – modul umožňuje přímé propojení s váhou.
- Zemědělská laboratoř – automatický výpočet srážek podle norem.