Banka, Homebanking
V Bance můžete rychle a komfortně zpracovávat platební příkazy a bankovní výpisy plně elektronicky. PREMIER komunikuje se všemi bankami na trhu v České republice. Zpracování výpisu je jednoduché a disponuje všemi možnými kontrolní mechanismy při zpracování výpisu. Příkazy k úhradě a platby lze podmínit elektronickým schvalováním, využitím modulu Work-flow.
- Import probíhá speciálním pomocníkem pro import.
- Detekce nespárovaných položek.
- Možnost snadného propárování jedné platby na více faktur – ihned.
- Automatické účtování jednotlivých položek bankovního výpisů dle pomocníka.
- Ruční pořizování plateb.

Další funkční výhody
Při zpracování probíhá vše automatizovaně včetně spárování a zaúčtování. Vše řídí speciální „Pomocník“ pro neomezený počet typů účetních případů.
PREMIER umožňuje vedení libovolného množství bankovních účtů a pokladen v různých měnách, kde můžete provádět opravy a mazání dle vlastního uvážení a přidělených práv. Každý doklad nabízí historii změn a zásahů.
- Neomezené množství bankovních výpisů.
- Rychlé a efektivní pořizování dokladů v pokladně pomocí tzv. textových vzorů.
- Přehledné informace o zaúčtování bankovního výpisu i jeho jednotlivých řádků.
- Evidence v tuzemských a cizích měnách, automatický výpočet kurzových rozdílů.
- Automatické účtování nejen úhrad faktur, ale také individuálních účetních případů.
- Možnost provádění zpětných změn i v předchozích období, dle nastavených práv.
- Přehled veškerých změn s identifikací uživatele, času a konkrétního dokladu.
PREMIER používá více než 4800 firem
4803
klientů, firem a společností
20024
uživatelů nebo licencí
26
let vývoje společnosti
402
klientů Outsourcingu