Efektivní personalista
V PREMIER system naleznete efektivního pomocníka pro práci personalisty. Všechny informace budou rychle a přehledně dostupné, nástupy, výstupy, hlídání školení, lékařských prohlídek, narozeniny.
K dispozici je také centrální správa personálních dokumentů. Personalista je vždy automaticky upozorněn s předstihem na tyto události.

- Karty zaměstnanců – komplexní podpora pojišťoven, penzijního pojištění, exekucí, možnost vložení fotografie, možnost propojení smluv s MS WORD, doplnění údajů zaměstnance do šablony v MS WORD.
- Evidence jubileí zaměstnanců, vzdělání zaměstnance, lékařských prohlídek, praxe zaměstnance.
- Karta svěřeného majetku – evidence toho, co bylo zaměstnanci přiděleno (např. nářadí, služební zbraně, služební psi, ochranné pomůcky apod..).
- Školení – návrh budoucích školení, přehled uskutečněných školení, návrh školení dle profese.
- Automatické plánování školení.
- Prostřednictvím této akce je možné automaticky vytvořit plány školení zaměstnanců.
- Tyto plány mohou být jednak neperiodické (jedná se o jednorázové školení) nebo periodické (např. jednou za 8 měsíců).
- Je možné vždy vytisknout přehled zaměstnanců, kteří mají v určitém časovém období absolvovat konkrétní školení.
- Evidence získaných certifikátů ze školících akcí.
- Lékařské prohlídky – komplexní podpora sledování a návrhu.
- Podrobné sledování veškerých změn na kartě zaměstnance s identifikací času a uživatele.
PREMIER používá více než 4800 firem
4803
klientů, firem a společností
20024
uživatelů nebo licencí
26
let vývoje společnosti
402
klientů Outsourcingu