Komplexní řešení malo-velkoobchodu, eshopu a řízení skladů. Plně podporuje prodejní, nákupní a zásobovací procesy. Metoda jednoho pořízení dokladu a následného překlápění údajů.
Obchod – Sklady
Sklad
Sklad hlídaný programem
PREMIER nabízí všechny dostupné potřeby pro skladovou a obchodní činnost. Vše funguje online, můžete unikátně provádět zpětné změny, program vše hlídá, včetně správného ocenění. Každou kategorii lze uživatelský přizpůsobit.
- Rychlé a inteligentní vyhledávání
- Způsob účtování A i B, oceňování FIFO, vážený průměr
- Cizí měny – komplexní podpora
- Obalové konto – EKO-kom
- Čárové kódy – všechny formáty
- Šarže, sériová čísla, ad.
Skladové karty
Nabízejí veškeré informace z jediného místa včetně veškerých pohybů. Uživatel má dokonalý přehled o aktuálním stavu a všech změnách.
- Rychlé vyhledávání dle údajů
- Barevné rozlišení
- Celní sazebník
- Přehled všech změn na uživatele
- Zobrazení včetně obrázku
- Přehled zůstatku na všech skladech
- Definicice max. a min. množství
- Dodavatelské ceny a sériová čísla ad..
PREMIER používá více než 4800 firem
Nákup
Sklad – Nákup
S IS PREMIER můžete automaticky objednávat zásoby podle stavu na skladech, stavu rezervací a objednávek, či dle nastavení limitů maximálních a minimálních zásob. Vše je plně automatizované s možnostmi rychlých kontrol. Vše je doplněno poptávkami a realizací nevýhodnější poptávky. Jednoduchost a propracovanost systému vytváří podmínky pro rychlou a spolehlivou práci při nákupu. Pro elektronickou komunikaci s partnery můžete využít formátu EDI.
- Automatizované objednávání podle nedostatků zásob a nastavení limitů na kartách (min., max., ideál).
- Nabízí elektronickou komunikaci s běžnými systémy – EDI, ISDOC, napojení na Eshopy.
- Elektronické schvalování objednávek a interních žádanek (Work-flow).
- Automaticky nabízí nejlepší dodavatele dle ceny, dle termínu dodání.
- Plná podpora cizích měn.
- Výběr nejlepšího dodavatele dle historie nákupů a přiřazených dodavatelů.
- Automatizovaný návrhář limitů na kartách dle obrátkovosti zásob.
Nákup zboží
- Možnost zpětných změn v příjemkách, rozpouštění doprovodných nákladů do příjemky.
- Provázanost příjemek na přijaté faktury – program kontroluje rozdíly mezi PF a příjemkou.
- Tisk štítků a EAN kódů na skladové karty.
- Přijímání dle objednávek pomocí čtečky a terminálu.
A další pokročilé funkce.
Přehledy k nákupu
V PREMIERU můžete nalézt kromě standardních přehledů o nákupech, rozborů dodavatelů a jejich cen, také nadstandardní rozbory špatných nákupů, obrátkovost zboží, vývoj nákupních cen a další užitečné reporty pro řízení skladů.
- Detailní rozbory zůstatků a obrátkovosti zásob, přehled otevřených objednávek u dodavatelů, podrobná analýza nákupů.
- Marketingové rozbory kategorií prodejnosti.
- Přehled obrátkovosti zásob.
- Ukládání historie definovaných přehledů.
PREMIER používá více než 4800 firem
Prodej
Sklad – Prodej
Modul Prodej podporuje kompletní obchodní proces od vystavení nabídky přes objednávku až po finální fakturaci či pokladní prodej včetně expedice a podrobného marketingového vyhodnocení prodeje.
Celý systém lze uživatelsky přizpůsobit uživateli na míru jeho požadavkům na obchodní politiku a způsob prodeje, ať už velkoobchodu či maloobchodu. Svými funkcemi a kontrolním mechanismem vám program nabídne jistotu kontroly výhodnosti vašeho obchodování.
- Hromadná realizace objednávek, rezervace a potvrzení termínů.
- Automatická tvorba faktur, daňových dokladů a paragonů, hromadná fakturace.
- Plná podpora EET, spotřební daně propojení s pokladními systémy, platebními terminály, fiskálními moduly, váhami, dotykovými displeji.
- Využití čteček čárových kódů – offline, online – volby čtecího zařízení.
- Komplexní řešení pro E-shop, EDI.
- Plná podpora cizích měn, zákaznické ceníky, věrnostní systém, dárkové poukazy.
- Neomezená tvorba cen a slev s ukládáním historie.
- Marketingové a statistické přehledy pro podrobnou analýzu prodejů a vyhodnocování objednávek, prodeje, marží, trendů a jednotlivých partnerů či skupin.
Cenotvorba
Program nabízí téměř neomezené možnosti pro důmyslnou definici prodejních cen a slev. Ceny lze nastavovat z karty partnera, sladové karty či v modulu zákaznických ceníků. Program umožňuje stanovovat pevné ceny, termínově omezené ceny (akce), prodejní ceny se také mohou automaticky propočítávat z nákupních cen.
Taktéž na poli slev jsou dostupné nepřeberné možnosti včetně automatického přiřazení vyšší platné slevy. Podmínky pro přiřazení slevy můžete definovat jak individuálně, tak pro skupiny odběratelů a skladových karet, dle dosaženého obratu, možnost využití množstevních slev či věrnostního systému.
Například …
Přehledy
- 20 základních přehledů, modifikovatelných podle celé řady kritérií (období, výběr skladu, odběratele, skladové karty, sortimentu) nejrůznější kritéria pro datové řazení sestav, grafické zobrazení, marketingové informace. Export všech přehledů do formátu MS Excel.
- Prodej – přehledy pro podrobnou analýzu prodejních zásob, přehled pro porovnání nákupních a prodejních cen, všeobecný přehled (sledování dle druhu pohybu), vývoj poptávek a prodejů, výhledové plnění objednávek.
- Marketingové a statistické přehledy – nadstandardní přehledy s přehledem o nejprodávanějších položkách a jejich procentuálním podílu na celkovém prodeji firmy, vyhodnocení nejčastějších zákazníků a nejčastěji prodávaných položek – tzv. spotřební koše dle počtu prodejů, tržeb za jeden prodej, dle sortimentu, – vše s filtrací na sklad, partnera, skladovou kartu atd.
PREMIER používá více než 4800 firem
Přehledy, Marketing
SKLAD – Přehledy, Marketing
Systém PREMIER nabízí ucelenou řadu přehledů a statistik pro podrobnou analýzu prodejů, vyhodnocování stavu a plnění objednávek, přehledy pro porovnání prodejních a nákupních cen, vyhodnocení nejčastějších zákazníků a spotřebních košů.
- Přehledy pro podrobnou analýzu prodejů, porovnání nákupních a prodejních cen.
- Vývoj poptávek, přehled otevřených objednávek a rezervovaných zásob, výhledové plnění objednávek.
- Nadstandardní přehledy s přehledem o neprodávanějších položkách a jejich procentuální vyjádření na celkovém prodeji firmy.
- Vyhodnocení nejčastějších zákazníků a nejčastěji prodávaných položek – spotřební koše dle počtu prodejů, tržeb za jeden prodej, dle sortimentu – vše s filtrací na sklad, partnera, skladovou kartu atd.
- Interaktivní přehled dle teritorií až na jednotlivé kraje ČR.
- Kontrola rozdílu v prodejních cenách mezi DL a fakturami.
- Přehled o dárkových poukazech – sledování stavu čerpání, otevřených nebo propadlých dárkových poukazů.
- Všechny přehledy lze sestavit za libovolné období a s filtrem dle zvolených podmínek, možnost vytvořit číselník filtrů a modifikací přehledů.
- Veškeré sestavy lze graficky zobrazit, možnost tvorby vlastních mezisoučtů a grafů.
- Možnost automatického zasílání vybraných přehledů mailem (viz E-agent »).
PREMIER používá více než 4800 firem
E-shop
Propojte váš informační systém PREMIER s libovolným E-shopem. Získejte tak mocný nástroj pro vaše obchodování.
Naším produktem vytváříme dokonalou symbiózu informačního systému a internetového obchodu. Pokud zákazník nevlastní aplikaci, pak mu pomůžeme prostřednictvím našich partnerů najít nejvhodnější E-shop aplikaci, která nejlépe odpovídá jeho požadavkům na internetový obchod.
Možnosti komunikace s E-shopy
Varianta:
E-shop synchronizér – importy a exporty
Modul propojí E-shop s programem PREMIER a obousměrně přenáší data, abyste v každém systému viděli vždy aktuální informace. Modul se o vše postará. Importy probíhají pomocí CSV nebo XML souborů. Vše pracuje na offline principu.
Datová výměna a výhody
- Automatické zakládání údajů obchodních partnerů z objednávek (hlídání duplicity) včetně kontaktů.
- Publikace ceníku zboží (skladových karet) včetně cen, disponibilního množství, obrázků a dalších informací.
- Vysoká míra přizpůsobitelnosti.
- Možnost publikace jen vybraných údajů ke zboží.
- Automatický příjem objednávek z E-shopu, názorné označení nových objednávek pomocí příznaků.
- E-agent – automatické upozorňování na přijetí nových objednávek mailem.
- Stahování dodavatelských ceníků, import cen.
Varianta:
On-line komunikace s E-shopem – rozhraní API
Využitím našeho modulu API rozhraní, můžete v online režimu propojit program PREMIER s jakýmkoliv E-shopem.
Výhodou je plná automatizace tohoto propojení a přímé online zápisy do programu PREMIER.
Takové rozhraní podporuje přenos aktuálních informací, tak i provedené změny. V napojení hraje důležitou roli poskytovatel E-shopu, který takové napojení zajistí.
Automatická online datová výměna
Otevřená dokumentace pro vývojáře
Datová výměna u online komunikace nabízí defacto neomezené možnosti výměny dat. Lze navíc vyměňovat dárkové poukazy, vydané faktury (pokud je tvoří E-shop). API rozhraní je otevřené a umožňuje variabilní použití, dle požadavků klienta.
Datové napojení na informační systém PREMIER připravujeme na naše E-shopová řešení na míru individuálně, dle potřeb a přání zákazníka.
Máte-li zájem o E-shopové řešení s napojením na PREMIER, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím poptávkového formuláře zde.
Vlastnosti a funkce
- Publikace ceníku zboží (skladových karet) včetně cen, obrázků, případně další informací.
- Vysoká míra přizpůsobitelnosti.
- Možnost publikace jen vybraných údajů ke zboží.
- Automatický příjem objednávek z E-shopu, názorné označení nových objednávek pomocí příznaků (od verze X6).
- Automatické zakládání údajů obchodních partnerů z objednávek (hlídání duplicity).
- E-agent – automatické upozorňování na přijetí nových objednávek mailem.
- Vyřešení skladové logistiky, rychlý prodej, rychlé objednání u dodavatele.
- Stahování dodavatelských ceníků, import cen.
- Komplexní podpora pro nákup a prodej.
PREMIER používá více než 4800 firem
EDI, Intrastat
EDI formát, ISDOC
Modul umožňuje elektronickou, tedy bezpapírovou, výměnu dat mezi informačními systémy obchodních partnerů. Přenos dat mezi systémy probíhá ve většině případů prostřednictvím EDI providera, a to přes jejich zabezpečené komunikační kanály. Data, která jsou mezi systémy předávána, mají pevně danou strukturu. EDI komunikace je mimo jiné využívána pro přenos obchodních dokumentů velkých řetězců, jako je např. Baumax, OBI, Globus aj. Výhodou EDI je rychlá a přesná komunikace s obchodním partnerem, bezchybnost a automatizace procesů.
Program PREMIER umožňuje vytváření datových souborů ve struktuře EDI Inhouse. Umí pracovat s těmito typy EDI zpráv:
- INVOICE (faktura),
- DESADV (dodací list),
- RECADV (příjemka),
- ORDERS (objednávka),
- ORDRSP (potvrzení objednávky),
- INVRPT (inventura skladů).
PREMIER umožňuje také pracovat s ISDOC formátem elektronické fakturace.
Program PREMIER podporuje také WebFakt XML strukturu, což je specifická forma elektronické komunikace společnosti ŠKODA AUTO a.s. založená na principu manuálního vkládání dodavatelských faktur v XML struktuře do aplikace společnosti ŠKODA AUTO a.s. – WebFakt.
Dalším podporovanou datovou strukturou je PDK formát, který se používá ke komunikaci mezi dodavateli a odběrateli v oblasti léčiv.