Prioritou společnosti PREMIER system a.s. je profesionální poskytování komplexního balíku služeb spojených se zaváděním-implementací informačního systému, s jeho provozem-servisem, údržbou a úpravou na míru, dle individuálních požadavků zákazníka.
Nasazení PREMIER
Kdy a proč PREMIER?
Kdy a proč přejít na jiný systém?
U jakékoliv společnosti není přechod na jiný systém snadné rozhodnutí, ale za těch více než 20 let (a 5000 klientů) víme, že počáteční „porodní“ bolesti přechodu se vyplatí a výhody nového systému se projeví ihned v lepším fungování firmy, v rychleji dostupných informacích a především úspoře nákladů.
A proč uvažovat o novém systému, jaké jsou důvody?
- Máte robustní systém, jehož prostředí je složité a provoz finančně nákladný, přitom jeho funkce již dneska nabízí modernější a výrazně levnější softwary.
- Integrace – provozujete několik systémů na různé firemní procesy, což komplikuje dostupnost a rychlost informací. Chcete co nejvíce operací integrovat do jednoho systému.
- Vaše firma vyrostla a váš systém již nestačí vašim požadavkům a moderním trendům a rádi byste systém, který poroste s vaší firmou.
- Chcete propojit váš informační systém s jinými specializovanými systémy či chcete pracovat v Cloudu, což váš stávající systém nenabízí.
Program PREMIER disponuje výše uvedenými vlastnostmi, čehož důkazem jsou naši spokojení zákazníci, kteří se rozhodli pro naše produkty. Jejich systém se vyvíjí na základě jejich požadavků, moderních trendů a nemají důvod měnit jej za jiný, neboť roste s jejich společností.
Někteří jej provozují již více než 20 let, během kterých se jejich firmy rozrostly do velkých rozměrů a důkazem jejich spokojenosti je jejich intenzívní doporučování našich produktů jiným společnostem.
Je mnoho důvodů proč zvolit náš systém. Více o tomto tématu se můžete dozvědět zde…
PREMIER používá více než 4800 firem
Prezentace
Prezentace a služby před rozhodnutím o nákupu
Naše firma vás registruje již prvním kontaktu jako potenciálního uživatele a již v této fázi vám poskytneme maximum informací.
- Poskytneme vám osobní i on-line prezentaci našich produktů jedním z našich zkušených odborníků.
- Již při prezentaci se zaměříme na klíčové místa a můžeme provést rámcovou analýzu stávajícího stavu.
- Navrhneme optimální řešení pro zjednodušení firemních procesů a vhodnou konfiguraci programu PREMIER včetně HW.
- Nemusíte být naším registrovaným klientem a poskytneme vám hot-line poradenství a podporu před nákupem.
- Vyzkoušet si můžete nezávazně vše – Start verzi, cloudové řešení Outsourcing a integrační řešení API.
PREMIER používá více než 4800 firem
Zavedení programu
Zavedení programu PREMIER – Implementace
Zákazníkům nabízíme kompletní balík služeb pro instalaci a implementaci našich produktů v jejich firmě. K úspěšnému zvládnutí implementace nabízíme odborníky se zkušenostmi v oblasti ekonomického řízení firmy, metodiky a analýzy firemních procesů.
Zda těchto služeb zákazník využije, je pouze na něm a my jsme připraveni splnit veškerá jeho přání. Náš implementační tým a síť implementačních partnerů má dlouholetou praxí ověřené metody a postupy pro nejefektivnější způsob zavedení informačního systému. Rovněž jsme schopni se přizpůsobit představě klienta o nasazení software a průběhu implementace.
- Návrh projektu implementace, Analýza.
- Převod dat ze stávajícího programu (nabízíme převod dat z více než 80 různých programů).
- Instalace software (včetně SQL serveru v případě verze ENTERPRISE).
- Komplexní zaškolení, odborná konzultace.
- Návrhy účetní metodiky a firemních procesů.
- Úprava výstupních formulářů, optimalizace operačního systému.
- Poradenství pro manažerské řízení firmy za pomocí informačního software.
- Programové úpravy na míru v systému PREMIER.
- Ukončení a vyhodnocení projektu.
Potřeba a náročnost implementace závisí na velikosti firmy zákazníka, počtu uživatelů, množství firemních procesů či samotném oboru firmy.
Implementace není podmínkou
Naše firma nepodmiňuje nákup softwaru realizací implementace v předem určeném a povinném rozsahu, jak tomu bývá u konkurence. Objem služeb pro implementaci vychází jednoznačně z požadavku a potřeb klienta, doporučení implementátora. Jedna z hlavních předností našich produktů je jeho mimořádně intuitivní prostředí a logické návaznosti při pořizování dokladů, což minimalizuje náročnost implementace.
Převod dat ze stávajícího systému
Naši odborní konzultanti a technici jsou připraveni asistovat vám v rámci implementačních služeb při přechodu na nový systém. Naší snahou je, aby jednotlivé kroky na sebe plynule navazovaly a bylo možné plnohodnotně využívat nový systém s co nejmenším zatížením běžného chodu společnosti.
Převod z jakéhokoliv programu
Máme mnohaleté zkušenosti s převodem dat z více než 80 různých programů, importy jsou vždy řešené na míru dle formátu a struktury zdrojových souborů a individuálních požadavků klienta. Předesíláme, že nikdo vám není schopen převést data 1:1, toto není možné, ale umíme převést všechny data, které vůbec převést lze.
Standardně převádíme:
- Účtový rozvrh.
- Adresář partnerů.
- Neuhrazené vydané a přijaté faktury.
- Karty majetku.
- Skladové karty a počáteční stavy.
- Mzdy – kmenové údaje zaměstnanců, vyměřovací základy a vyloučené doby.
- Účetní deník – pro porovnání obratů s minul. obdobím.
- Převod jiných dat dle individuální dohody.
Nízké náklady na implementaci produktů PREMIER system vychází z téměř dokonalé ergonomie programu a především jeho výjimečnému grafickému rozhraní a metody logického vnořování do potřebných funkcí, což minimalizuje vstupní náklady na implementaci pro firmu libovolného rozsahu.
PREMIER používá více než 4800 firem
PREMIER – Outsourcing
V praxi to znamená, že klient se prostřednictvím vybrané technologie připojuje k datové základně informačního systému, jejímž vlastníkem a správcem je outsourcingová společnost (PREMIER system a.s.), která na základě smluvního vztahu poskytuje uživateli komplexní péči a servis informačního programu PREMIER system. Ta také přebírá veškerou zodpovědnost za provoz informační technologie a všechny úkony spojené s jejím provozem a údržbou.
Odbornost a silné zázemí
Věnujte se pouze o svému podnikání a péči o informační technologie (komplexní IT řešení ve firmě) nechte na našich bedrech.
Bezpečnost a rychlost
Garantujeme bezpečnost a zálohy vašich dat, rychlý provoz bez výpadků, spolehlivou úroveň služeb a kvalitní podporu.
Nic vás neomezuje
Připojte se bezpečně kdykoliv a odkudkoliv. Pracujte se svými kleinty online (účetní firmy). Propojte své vzdálené pobočky.
Úspora financí
Uspořte finance za nákup a aktualizace HW, správu a služby IT správců, připojte se bezpečně odkudkoliv vzdáleně.
Další důvody proč zvolit PS Outsourcing
- Služba vás neomezuje v ničím v porovnání s dosavadním provozem.
- Zákazník nemusí vlastnit server ani potřebný software.
- Možnost připojení přes internet odkudkoliv, včetně mobilních zařízení jako jako např. IPAD, Iphone, Android…
- Řešení pro jeden online provoz vzdálených poboček.
- Zákazník nemusí provádět zálohy a spravování sítě.
- Výrazně vyšší rychlost, bezpečnost a stabilita (veškeré výpočty probíhají na serveru), na stanici se přenáší pouze úhozy klávesnice, obraz a popř. tiskové úlohy.
- Operativnější řešení případných problémů k programu PREMIER.
- Online technická podpora.