Hotline – Email – Online podpora
Zákazníkům společnosti PREMIER system a.s. je poskytován komplexní balík profesionálních služeb pro zákaznickou podporu, který mohou využít uživatelé aktuálních verzí programu PREMIER.
Hotline telefonická podpora
Telefonická hotline nabízí uživatelům přímou a kvalifikovanou podporu, která je k dispozici v pracovní dny od 8.00–17.00 h.
Hotline pro modul mzdy je od 8.00–16.00 h.
K dispozici jsou 2 centrální linky telefonické podpory, které přejímají vaše dotazy, případně přepojují dotazy na vybrané odborníky pro oblast řešeného problému.
Hotline slouží pro rychlé zodpovězení operativních problémů, tudíž je nezbytné své problémy řešit věcně a rychle, aby prostor měli i další uživatelé.
- Hotline: 596 322 901


E-mail podpora
Varianta emailového poradenství je nesporně výhodnější, neboť nezávisí na obsazení telefonické hot-line a umožňuje tázanému větší prostor pro vyhodnocení problému a návrh řešení, což vede k výrazné úspoře nákladů na telefonický kontakt zákazníka. I rychlost řešení může být paradoxně rychlejší než u telefonického hot-line, neboť se zde např. nabízí zasílání konkrétních printscreenů z programu, které umožňují zákazníkovi lépe porozumět řešení problému.
- E-mail: podpora@premier.cz
Vzdálená on-line podpora
Významným doplňkem hotline je vzdálená on-line podpora, která pracovníkům hot-line umožňuje se zabezpečeně a rychle připojit vzdáleně k počítači zákazníka a může tak rychle identifikovat a analyzovat požadavek klienta
Spojení proběhne pouze se souhlasem klienta pouhým zadáním číselného kódu, který uživateli předá operátor na hot-line.
Prostřednictvím tohoto systému poskytujeme také online školení a jednání.

Hotline – online podpora – podrobný popis
- Zatim vše