VYTĚŽOVÁNÍ ÚČTENEK V PREMIER Ai PŘINÁŠÍ ÚSPORU ČASU AŽ 70 %!
S radostí oznamujeme, že v PREMIER Ai nyní kromě přijatých a vydaných faktur můžete snadno digitalizovat i účtenky!
Tato nová funkce umožňuje automatické zpracování účtenek – rychle a bez zbytečného papírování.
Objevte výhody vytěžování účtenek – snadno, rychle a bez papírování
Díky vytěžování účtenek můžete ušetřit cenný čas, který byste jinak věnovali ručnímu zadávání dat. Ideální pro ty, kteří chtějí optimalizovat své procesy a plně využít moderní technologie!

Jak na to?
- Vyfotit a odeslat – účtenku jednoduše kdekoliv v terénu vyfoťte (PS Skener) a odešlete e-mailem do PREMIER Ai, nebo ji přeneste obvyklými způsoby přímo do PREMIER Ai.
- Načíst a vytěžit – odeslanou účtenku najdete automaticky v PREMIER Ai. Po OCR převodu se inteligentně vytěží údaje účtenky v závislosti na její čitelnosti.
- Zaúčtovat a archivovat – stejně jako u faktur pak jediným kliknutím zaúčtujete účtenku do pokladny, kde se automaticky připojí k účetnímu dokladu včetně náhledu, který máte všude v systému k dispozici.

naši aplikaci PS Skener
Jaké výhody tím získám?
- Okamžité zpracování účtenky – než přijdete do kanceláře, účetní již může mít účtenky zpracované a archivované.
- Rychlé vytěžení údajů – inteligentně vytěží nezbytné údaje a rychle zaúčtuje. Už nemusíte pracně pátrat po datumu nebo částce na účtence.
- Jistotu a úsporu času – už žádná manuální práce, kopírování účtenek, přepisování údajů. Úsporu 70 % času a jistotu, že účtenku již neztratíte a ani nevybledne.
Jak začít?
Účtenky jsou automaticky dostupné všem, kteří využívají PREMIER Ai. Po aktualizaci PREMIER Update stačí jen povolit některá nastavení a můžete vytěžovat, stejně jako přijaté/vydané faktury, jen s některými odlišnostmi.
Pokud jste se zatím nerozhodli pro digitalizaci, nyní je ten správný čas!
Vyzkoušejte vytěžování faktur i účtenek a zažijte rozdíl v rychlosti a efektivitě práce s účetnictvím.
