Účtenky již nyní v PREMIER Ai

S radostí oznamujeme, že v PREMIER Ai nyní kromě přijatých a vydaných faktur můžete snadno digitalizovat i účtenky!

Tato nová funkce umožňuje automatické zpracování účtenek – rychle a bez zbytečného papírování.

Díky vytěžování účtenek můžete ušetřit cenný čas, který byste jinak věnovali ručnímu zadávání dat. Ideální pro ty, kteří chtějí optimalizovat své procesy a plně využít moderní technologie!

  • Vyfotit a odeslat – účtenku jednoduše  kdekoliv v terénu vyfoťte (PS Skener) a odešlete e-mailem do PREMIER Ai, nebo ji přeneste obvyklými způsoby přímo do PREMIER Ai.
  • Načíst a vytěžit – odeslanou účtenku najdete automaticky v PREMIER Ai. Po OCR převodu se inteligentně vytěží údaje účtenky v závislosti na její čitelnosti.
  • Zaúčtovat a archivovat – stejně jako u faktur pak jediným kliknutím zaúčtujete účtenku do pokladny, kde se automaticky připojí k účetnímu dokladu včetně náhledu, který máte všude v systému k dispozici.
Využijte pro efektivní skenování 
naši aplikaci PS Skener
  • Okamžité zpracování účtenky – než přijdete do kanceláře, účetní již může mít účtenky zpracované a archivované.
  • Rychlé vytěžení údajů –  inteligentně vytěží nezbytné údaje a rychle zaúčtuje. Už nemusíte pracně pátrat po datumu nebo částce na účtence.
  • Jistotu a úsporu času – už žádná manuální práce, kopírování účtenek, přepisování údajů. Úsporu 70 % času a jistotu, že účtenku již neztratíte a ani nevybledne.
  • Nad položkami účtenky jsou k dispozici nastavitelná tlačítka pro ještě rychlejší účtování při nečitelnosti účtenky.
  • Nyní můžete náhled pohodlně zvětšovat (zoom) nebo si je přehodit na levou stránku. Na skenu jsou nyní barevně vyznačené vytěžené údaje.

Účtenky jsou automaticky dostupné všem, kteří využívají PREMIER Ai. Po aktualizaci PREMIER Update stačí jen povolit některá nastavení a můžete vytěžovat, stejně jako přijaté/vydané faktury, jen s některými odlišnostmi.