S PREMIERem můžete v jednom systému úspěšně řídit jakýkoliv druh obchodu (malo-velkoobchod), pokladní prodej, automatizovat komunikaci s jakýmkoliv Eshopem a dostávat rychle všechny požadované informace a mít dokonalý přehled o všech obchodních případech.
To nejlepší řešení pro vaše obchodování
Svými moderními nástroji nabízí řešení všech obchodních procesů od nabídky, poptávky, automatizované objednávání, nákup a prodej s propojením na všechny další moduly informačního systému PREMIER.
- Metoda jednoho pořízení dat v prvotním dokladu.
- Automatizované překlápěním dat z jednou již pořízených dokladů např. Nabídka – Přijatá objednávka – Výdejka/DL – Faktura.
- Dokonalé přehledy, marketingové rozbory a kontrolní mechanismy pro optimalizaci nákupů.
- Neomezené možnosti pro tvorbu cen a podmínek pro tvorbu slev.
- Všechny typy skladů – klasický, konsignační, celní, reklamační.
- Mobilní řešení/mobilní skladník – terminály, čtečky, šarže, sériová čísla.
- EDI, Spotřební daň a další specializované řešení.
- Všechny moduly a doplňky pro obchodní činnost a řízení skladu můžete nalézt v modulu SKLAD.
Eshop
Produkty PREMIER podporují prodej prostřednictvím Eshopu. Můžete jej napojit na jakýkoliv systém. Pro náročnější uživatele nabízíme modul API a vytvořit jakékoliv online propojení. Více o Eshopech.
Specializovaná řešení
PREMIER nabízí řešení pro všechny typy obchodů. Pro některá vybraná odvětví nabízí specializovaná řešení:
Prodej elektronicky a farmacie – řízení sériových čísel, šarží, záruk a dalšího individuálního členění jednotlivých skupin a identifikace konkrétních kusů pro zpětné vyhledání v historii prodeje a nákupu. Řešení reklamací a servisu.
Potraviny a alkohol – řešení spotřební daně, automatizované sledování včetně přiznání ke spotřební dani. Sledování šarží a záruk.
Mobilní prodej – řešení pro prodej obchodních cestujících, nezávislý prodej s propojením na informační systém PREMIER.